چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۳:۵۹

در پی امضا قرارداد ساخت کشتی چین با ایتالیا
چین کشتی کروز می‌سازد

باشگاه خبری فراساحل: برای نخستین‌بار است که چین اقدام به ساخت کشتی كروز در خاک خود می‌کند. به موجب این قرارداد امکان ساخت دو کشتی تفریحی دیگر نیز در این قرارداد وجود دارد.اجرای این قرارداد منوط به انجام گام‌های دیگری است که شامل ایجاد یک سرمایه‌گذاری مشترک (JV) و تامین مالی می‌شود.

شرکت طراحی کشتی و کشتی‌سازی Fincantieri ایتالیا و شرکت کشتی‌سازی دولتی چین (CSSC) قراردادی را با شرکت Carnival Corporation و CIC Capital Corporation برای ساخت دو فروند کشتی تفریحی در خاک چین، جهت استفاده در بازارهای این کشور امضا کردند.

به موجب این قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک میان فینکانتییري ایتالیا و CSSC چین ایجاد می‌شود و به‌عنوان تنها نماینده قرارداد شناخته می‌شود. ساخت دو فروند کشتی تفریحی مورد نظر در کشتی‌سازی Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS) که یکی از کشتی‌سازی‌های گروه SCCS است انجام می‌شود.

این کشتی‌های جدید بر روی پلتفرم Vista-class، نوعی از پلتفرم که فینکانتيیري برای ساخت کشتی‌های گروه کارنیوال استفاده می‌کند، ساخته خواهد شد. همچنین طراحی این کشتی‌ها بر اساس سلیقه مسافران چینی تغییر خواهد کرد. انتظار می‌رود نخستین کشتی تفریحی در سال 2022 میلادی تحویل شود. این قرارداد در پی توافق ماه جولای امسال طرف چینی و ایتالیایی صورت گرفت که در آن دو طرف برای سرمایه گذاری مشترک در صنعت کشتی‌های تفریحی چین توافق کرده بودند.



  کد خبر : 2411
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :